Wednesday 29 September 2010

BUKU PELAWAT || GUEST BOOK

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua

Kemaskini terkini ahli BLOG ALUMNI SK MELOR:
25 September 2010 : 33 ahli
29 September 2010 : 45 ahli

Terima kasih kepada semua. Selamat datang kepada ahli baru. Semoga lebih ramai bekas pelajar SK MELOR yang akan menjejakkan diri ke sini, insyaAllah.


Kini, discussions board di FAN PAGE ALUMNI SK MELOR (facebook) dibuka untuk semua yang telah menyertai komuniti ini. Semua ahli berhak untuk mengemukakan sebarang topik untuk dibincangkan dan menyampaikan sebarang maklumat yang berkaitan SK MELOR mahupun ALUMNI SK MELOR. Semoga kita dapat menjadikan FAN PAGE dan BLOG ALUMNI SK MELOR ini sebagai medan untuk berkongsi cerita dan pengalaman.


Sekalung penghargaan kepada Saudari Rossy Omar yang telah berkongsi KISAH REUNION UPSR 2000. Jika ada kelapangan, kisah mereka akan dikongsi di BLOG ALUMNI SK MELOR tidak lama lagi.


BUKU PELAWAT || GUEST BOOK

Untuk perhatian semua, di bahagian "DISCUSSION" melalui FACEBOOK ALUMNI SK MELOR, terdapat satu ruangan khas untuk GUEST BOOK. Buat masa terkini, 2 maklum balas diterima daripada Saudari Nik Nurulinda Amira Tuan Sabari (UPSR 1998) dan Saudari Roziah Binti Omar (UPSR 2000). Terima kasih kepada yang berkenaan.

Kepada semua ahli dalam komuniti ALUMNI SK MELOR, anda dialu-alukan untuk bertandang ke ruangan DISCUSSION untuk topic GUEST BOOK sekaligus memberi maklum balas.



click this link : GUEST BOOK

Semoga maklumat yang diberi sedikit-sebanyak dapat menemukan anda dan teman-teman seangkatan anda. Sekaligus menjadi platform untuk perkenalan antara semua ahli ALUMNI SK MELOR.


"Di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung"

176 comments: